6 juni 2010

Andhämtningspaus...

Veckan som gått har bestått av ömsom vin, ömsom vatten... mest vin faktiskt! På grund av tids- och datorbrist har jag därför inte kunnat uppdatera mig här som brukligt, men nu får det bli en lite summering.

*Har haft min fina vän Cissi på besök...
*Varit på två planeringsdagar på Bergendals konferensanläggning  i en ljuvlig miljö tillsammans med mina underbara arbetskamrater...
*Varit barnvakt natten mellan fredag och lördag hos dottern och njutit av små armar runt halsen och blöta bebispussar...
*Lite studentförberedelser, då jag handlade skjorta och slips åt sonen, beställde studenttårtan och införskaffade diverse ingredienser till pajer som skall göras....
*Strosat ensam i min lilla stad dag den soliga lördagen med kameran som sällskap och fotograferat motorcyklar när staden invaderats av dessa under Custom Bike Show...
*Oförhappandes i folkmyllret träffat nya facebookvänner irl - trevligt...
*Blev bjuden på en supergod middag hos dottern med familj....
*Njutit lördagkvällen lite rastlös med mina egna tankar i en biltur genom ett försommarfagert Roslagen...

Idag har solen gått och gömt sig, så jag får ändra lite på planerna för dagen... men jag är aldrig sämre än att jag kan ändra mig. Tar eventuellt en tur till Täby centrum för att titta på studentpresent till sonen, ska göra några ost- och skinkpajer, hälsa på en god vän och så måste jag bara ta en riktigt lååång promenad eftersom de har blivit väldigt åsidosatta den senaste veckan.

Andhämtningspaus i tillvaron!

Inga kommentarer :