14 oktober 2010

Själagodis...

Vissa stunder får jag för mig att jag ska stänga ner min blogg helt och hållet eftersom jag inte tycker att jag har något att skriva om, andra stunder förstår jag inte ens hur jag kunde tänka tanken eftersom det ger mig så oerhört mycket att skriva ner tankar och känslor, händelser och om livet.
Har nu under en period varit i en liten bloggsvacka, tycker att jag mal och mal samma saker hela tiden och vill inte vara någon tjatkärring, varken gentemot mig själv eller någon annan, så jag har skrivit lite mindre än vad jag brukar. Läser de bloggar jag följer, men har heller inte varit så flitig på att kommentera som vanligtvis, och det är säkerligen något jag inte är ensam om periodvis.


Tro det eller ej, men härom kvällen fick jag för mig att jag skulle starta en ny blogg!! Jag har ju haft fyra bloggar, varav två varit öppna för alla och två varit rena testbloggar när jag behövt testa bakgrunder och annat pyssel som jag hållit på med på de aktuella bloggarna. Nu bestämde jag mig för att göra om den ena testbloggen till en musik- och filmblogg eftersom jag är en obotlig musik- och filmnörd. Vi får se vad det blir av den... kanske blir den kortlivad, kanske inte. Jag har döpt den till SJÄLAGODIS, och klickar man på namnet så kommer man dit. Det är meningen att det ska vara njutning för öra och öga, så håll till godo!

3 kommentarer :

Photo by Maria sa...

Bloggtorka har vi nog alla, vi som skriver blogg..
Du skriver alltid så fint och jag gillar att hoppa in här och läsa..

Skall genast knata in på din nya blogg..

Kram Mia

Marie sa...

Förstår precis, min blogg har väl nästan varit halvdöd en period. Men själv känner jag mig ytterst levande. Kram och så ska jag in och kika på din andra blogg

Helene sa...

Är snudd på film-analfabet :) men ääälskar musik som berör!! Följer absolut din nya blogg!

(Och den var lika vacker som den här också :)

Kram, Helene