29 december 2010

Inget är som väntans tider...

Klockan är nu 00:54 och jag borde vid det här laget redan varit i Stockholm fram och tillbaka och hämtat min älskade son Elias och hans fina fästmö Elin från Centralen eftersom de kommer med tåg från Skåne... men icke!! Tåget var först 3,5 timme försenat från Malmö och sedan var de tvungna att byta lok i Hässleholm, vilket tog ytterligare en timme, så nu sitter jag här och funderar på om jag ens ids gå och lägga mig eftersom jag ska åka om bara några timmar?!
Längtar efter dem, men den som väntar på något gott...

8 kommentarer :

Photo by Maria sa...

Hoppas de nu kommit och att det gick bra för dig att köra..

Ha en fin dag tillsammans nu...

Kram Mia

Annika Estassy sa...

SJ och svensk vinter...

anette sa...

Hoppas att din nattresa in till stan gick bra och att ni nu är på plats i Norrtälje och får njuta glädje av och med varandra.
kram

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Oj! jag trodde en ny musketör var på gång när jag läste rubriken:)

Livskrafter sa...

Ja du, den som väntar på något gott väntar alltid eller jag menar aldrig för länge
Tack för att du finns fina
kram
Emma

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Sv: Så sant!

Önskar dig en fantastisk nyårsafton!

Helene sa...

Kram Pia! Gott nytt 2011!!

Nincasol sa...

Oj då.
Sj har visst haft väldiga problem den här vintern liksom förra året.
Även flyget (vilket jag dock tycker är mer förståeligt)strular ju.

Huvudsaken att din som och hans älskling kommer helskinnade fram.
Varsin varm kopp choklad kanske kan värma deras frusna kroppar när de anlänt.

Nyårskram från Ninacian