4 januari 2011

Förhoppningsfull..

Efter en jul- och nyårshelg fulltankad av kärlek både given och mottagen från mina närmaste har den energi jag vet jag besitter återfunnit sig och så här några dagar in på det nya året är jag full av förhoppningar.

Ser detta år som ett utmaningarnas år, små eller stora kvittar, och det är så otroligt mycket jag vill göra så att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Hälsan står på prio ett eftersom jag haft mycket trassel med ryggen och nacken den senaste tiden, om än lite lugnare nu. Har beslutat mig för att återigen börja i Feldenkraisgrupp hos min fantastiska feldenkraisterapeut Eva, det är jag och min kropp värda. Det är mycket jag är värd och sinom tid får saker och ting utkristallisera sig.. nu ska jag bara njuta av att vara jag och göra det jag tycker om!


Börjar så smått planera inför min förestående 50-årsdag, för då ska det bli fest! Hade varken fest eller uppvaktning när jag fyllde 20, 30 eller 40, så nu är det på tiden. Det är knappt tre månader kvar och lite att förbereda, så nu kollar jag runt efter lokaler, tittar på cateringpriser och försöker organisera mig. En trivsam sysselsättning...

4 kommentarer :

delfinolins hälsoblogg sa...

Det är klart att du är värd det bästa min vän :)
Hälsa o må bäst är ju prio 1 :)
Och låt dig BLI uppvaktad på din dag, lämna över till andra och bli överaskad :)
Kärleksfull varm kraam :D

Marie sa...

Ett underbart år önskar jag dig. Du ska vara "the leading lady" i ditt eget liv. Kramar

Photo by Maria sa...

KLart du skall ha fest.. En dag som är bara DIN och för DIG!!!

Kram Mia

anette sa...

Jag önskar dig ett år av glädje och att din hälsa kommer att ligga på topp.
Skojigt med planeringen omkring din stundande stora dag ..
Kan ju bara bli riktigt roligt.
Varmaste kramen