10 februari 2011

Morgonrodnad...

Försov mig i morse och blev så arg på mig själv, men istället för att rusa upp och stressa livet ur mig så bestämde jag mig för att ta det lugnt! Jag är ändå såpass snabb på morgnarna, så att jäkta tjänar inget till i alla fall.
Precis när jag fått ytterkläderna på mig och skulle gå slängde jag en blick in i vardagsrummet och möttes av en vacker morgonrodnad mot ena väggen. I det varma solskenet vilade skuggan av min ängel som hänger i fönstret och det kändes nästan lite magiskt... som om hon flugit in i rummet för att skänka mig ett vakande öga.


Glöm inte bort att livet är ett mirakel
som blir ännu större om Du älskar det!

5 kommentarer :

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Vilken fin skyddsängel!

delfinolins hälsoblogg sa...

Det var din skyddsängel, som ville vinka till dig o ge dig lugn o harmoni o kärlek efter ditt sena uppvaknande :)
Mirakel - ja :)
Varm kram med mirakulös änglakärlek NU :D

Caja: sa...

Åh vad vackert....och jag som skrivit en ängladikt idag..den hade passat till din bild.

Varm kram/caja

Anna sa...

Verkligen fin bild!
Försova sig är ingen bra start på dagen!
Kram

Monika Häägg sa...

Det uppstår små mirakel varje dag. Det gäller bara att fånga dem! Det gjorde du verkligen!