13 juni 2011

Sommaren är här..

Fort gick det... attans fort! Helt plötsligt var den här och lika fort som den kom, lika ljuvlig och förväntansfull är den... SOMMAREN!
Syrenerna är nästa utblommade och marken törstar efter regn!

Har haft underbara dagar sedan jag skrev senast. Skånedagarna fyllde mig med glädje och jag njöt till hundra procent av att få umgås med äldste sonen och hans fästmö. Det var näst intill tropisk värme och vi tillbringade dagarna vid vackra sandstränder och kvällarna med spel eller film i varandras sällskap. Avslappnat och skönt!


Hann knappt mer än hem och jobba några dagar så var det dags för en ledig dag igen, då yngste sonens flickvän tog studenten. Också det blev en minnesvärd dag som jag kommer att bära med mig i hjärtat.


All denna ledighet sammantaget med helgens kanonväder och umgänge med mina kära vänner har givit mig blodad tand. 
JAG LÄNGTAR EFTER SEMESTERN!
Fyra veckor kvar att bita ihop och gissningsvis kommer de att flyga iväg lika fort som tiden gör hela tiden.
Och den som väntar på något gott...

1 kommentar :

Photo by Maria sa...

Härliga dagar du har haft och snart är semestern här med ännu fler härliga dagar..

Ha nu en fin sovandes natt..

Kram Mia