1 september 2011

Älsklingsmånad..

Idag är det första dagen i min älsklingsmånad! 
Morgonen var precis så där krispigt kylslagen som höstmorgnar ska vara, för att senare på dagen när solen fått värma upp vår atmosfär bli härligt sensommarvarm. Jag är glad så länge jag kan gå barbent och barfota, och med lite tur så går det bra nästan hela september.

Längtar tills träden slår om till höstskrud så att jag och kameran får vårt lystmäte tillgodosett och jag kan njuta av fotona och färgerna när jag om en månad sitter med den då nyopererade foten i högläge här hemma och måste vila. Skulle också gärna ha åkt ner till sonen i Skåne och tagit in de underbara bokskogarna genom kamerans lins och själens njutning, men så blir det inte i höst.  


I tisdags började jag på Viktväktarna och jag känner mig just nu otroligt peppad  och ska ta fram min finska sisu och använda mig av den så mycket det bara går! 
Skall bli spännande att se vad som händer för just nu tänker jag bara mat... planerar mat, väger mat, läser recept och äter mat.

Inga kommentarer :