29 oktober 2011

Det behövs så lite...

för att uppfyllas av glädje om bara den där rätta känslan finns... och visst finns den! 
Om man bara lär sig att ta tag i den istället för att låta sig sugas med av något negativt och trist.


Idag blev jag hämtad av min goa vän Carola och hennes sambo för en lite tur ner på stán efter vad min fot orkade. Att solen sken och jag träffade många andra vänner också i vimlet gjorde ju inte dagen sämre.
Det passade också alldeles utmärkt eftersom älskade äldste musketören fyller 7 år idag och mormor naturligtvis ville köpa en födelsedagspresent till honom som skall delas ut imorgon!  

Nu väntar jag på sushileverans av en annan väninna, som skall intagas med några glas rött, skratt och tjejsnack!
Inte sjutton är det synd om mig!! :)

2 kommentarer :

Joanna Björkqvist sa...

Helt rätt inställning och en ljuvlig bild!

Hoppas du får en riktigt härlig söndag också! Kram!

Pia sa...

Tack Joanna, det har jag verkligen haft.
Hoppas Din söndag också varit strålande.
Kram!