7 december 2011

En lycklig mamma...

Idag är jag en lycklig och glad mamma!
Mina söner ringde mig efter varandra när jag satt på bussen på väg hem idag. 
Den äldste var glad för att han fått besked om att han fått det jobb han sökt och önskat och den yngste för att han hade sitt lägenhetskontrakt i handen, han fyller 20 på fredag och ska åka på semester till Thailand tillsammans med en kompis nästa vecka.
Det värmde mitt modershjärta och kändes skönt att jag återigen lyckats förmedla min optimism och tro på deras egen styrka till dem! Nu vet jag att allt kommer att ordna sig för dem och hoppas att mina önskningar kommer att slå in för mig också...

(Klicka på bilden så får Du en överraskning!)

1 kommentar :

delfinolins hälsoblogg sa...

Härligt - härligt :)
Lär dom lyssna inåt o lyssna på hjärtat, så kommer dom långt :)
Kram med moderskärlek o lycka
:D