9 december 2011

Mitt hjärta...

min solstråle och en av anledningarna till att livet är så fantastiskt härligt och värt att leva...
fyller 20 år idag!!

Min yngste son och glädjespridare som kan göra mig så ofantligt arg ibland, djupt olycklig och orolig ibland, men oftast till den lyckligaste mamman på denna jord!
Ikväll har jag gjort smörgåstårtor tills imorgon, då vi ska ha 20-årskalas hemma hos mig, så jag förväntar mig att han dyker upp någon gång mitt på dagen när han sovit kvällens festligheter ut kroppen.


Grattis älskade Marcus! 
Livet vore bra tråkigt utan Din värme, Din humor, Ditt smittande skratt, våra fina samtal om livet och utan Dig!

4 kommentarer :

golda sa...

God Jul!
Kram Golda

Annika Estassy sa...

Lika som bär! :)
God Jul, hoppas tomten hittar till Norrtälje också...

Pia sa...

Tack detsamma Golda!
Trevligt att få besök av Dig igen!
Kram!

Pia sa...

Ja, Annika, Du är inte den första som säger det! :)
Jag tror nog att tomten hittar hit också, liksom till Dig!
God Jul till Dig också!
Kram!