20 september 2012

Solig septemberdag...

Idag har solen lyst så där härligt vackert och trots en ond rygg har det känts skönt! Allt är ju så mycket lättare när vädret visar sig från sin bästa sida. Att hösten är här för att stanna är det ingen tvekan om, och njuter gör jag som den höstälskare jag är!
På eftermiddagen fick jag fikabesök av mamsen och papsen, som hade plockat ihop en korg med äpplen från sin trädgård. Underbart goda och det känns lyxigt att äta äpplen från "egen" trädgård.
Nu längtar jag till morgondagens kiropraktorbesök så kanske det kan bli ordning på torpet någon gång!

3 kommentarer :

Hilda R.B sa...

Nydelig sammensetting av flotte høstbilder.
Hilda

Photo by Maria sa...

Härliga höstbilder..
Så länge det är fint väder gillar jag med hösten och dess höga fina luft..

Sov gott och ha en bra fredag..

Kram Mia

Pia sa...

Tack fina Hilda och Mia!
Höstkram