24 november 2012

Intim magi...

Blev för några dagar sedan tillfrågad av min kära vän Agneta om jag ville följa med henne och hennes väninna på konsert på Hälsa utan gränser i Stockholm med Dan Reed ikväll, men hade lite svårt att bestämma mig då jag eventuellt hade lite annat på gång. 
Det är tur att jag inte var sämre än att jag kunde ändra mig, så hux flux igår kväll hade jag bokat biljett och betalat. Något som jag verkligen inte ångrar en sekund!
Det var en magisk kväll! 
Tänk Er att sitta i ett rum, storleksmässigt som två normalstora vardagsrum, 2 m framför mr Reed, som kom in i strumplästen och körde en 2 tim lång konsert med endast sin röst och en akustisk gitarr. Emellan låtarna delade han med sig av sitt rika liv och sina djupaste tankar som lett honom dit han är idag! 
Ödmjukhet är det enda jag kan säga!

Att jag tidigare under dagen bakat saffransbullar och lussekatter, träffat den yngste älsklingen och att vi sedan avslutade kvällen på en tapasbar med mängder av goda tapas och några glas rött gjorde inte dagen sämre.

2 kommentarer :

Agneta sa...

Jag är så innerligt glad för att du gjorde det valet <3

Pia sa...

Och lika glad är jag min kära vän! <3