22 december 2012

Dan, före dan, före....

Sitter här i lördagkvällens värme bland tända ljus och alla tankar.
Borde kanske julfixa lite, men senaste dagarnas händelser av sämre karaktär och dagens av mycket god karaktär gör att jag känner mig minst sagt omtumlad.
Det händer så mycket i livet att varken tiden eller orden räcker till, samtidigt som jag lever i nuet mer än någonsin. Var idag hos ett medium, en varm kvinna, som gav mig mycket glädjande att tänka på inför 2013. En gåva av en kär vän som ville att jag skulle få uppleva detta. Är helt uppfylld! 
Får snart också träffa den älskade äldste sonen och hans fina Elin, och på Juldagen skall jag njuta av alla mina barn med respektive och barnbarn i en enda underbar stor hög av kärlek. Det enda som egentligen betyder något i livet och som är den största lyckan av alla!
Nu ska jag fortsätta julklappsinslagningen i närvaro av herrskapet och tjänstefolket på Downton Abbey och önskar alla en härlig kväll!

1 kommentar :

Photo by Maria sa...

Önskar dig en riktigt God Jul tillsammans med dina barn och barnbarn..

Kram Mia