13 januari 2015

Roligt tillskott till vardagsrutinerna....

Så jag har checkat av nästa sak på årets att-göra-lista!

Började ikväll sjunga med en kör som jag sjöng med för över 10 år sedan, då jag fortfarande orkade göra saker när jag kom hem efter arbetsdagens slut och pendlingen från Danderyd. Och ändå hade jag den yngste fortfarande hemmaboende. Nåja, jag var ju mer än 10 år yngre också!

Det är en liten kör på ca 10 personer med enbart kvinnor, hörande till Markuskyrkan hemma i min lilla stad. Några var fortfarande kvar från den tiden och det kändes lite som att "komma hem".

Sången ger mig njutning, glädje och harmoni, så det var ett roligt tillskott till vardagsrutinerna.

Inte nog med det! Jag hann både träna, duscha och äta efter jobbet innan det var dags för sångstunden. Idag hade jag flyt och energi!

Inga kommentarer :